600 -815 |
Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach tematycznych, ćwiczenia poranne praca dzieci indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym stymulacyjno - kompensacyjnym i wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym, ćwiczenia logopedyczne, prace porządkowe |
815 - 830 |
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania |
830 - 900 |
Śniadanie, czynności samoobsługowe, doskonalenia umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku |
900 - 915 |
Czynności higieniczne, porządkowe, organizacyjne |
915 - 1000 |
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia umuzykalniające, ćwiczenia gimnastyczne |
1000 -1015 |
II śniadanie, czynności samoobsługowe |
1015 -1040 |
Zabawy ruchowe, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy swobodne i zorganizowane |
1040 - 1140 |
Spacery, pobyt w ogrodzie przedszkolnym: zabawy organizowane i swobodne, zabawy sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, obserwacje przyrody, / w przypadku złych warunków atmosferycznych wyżej wymienione zabawy w sali/ |
1140 -1200 |
Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu |
1200 -12 40 |
Obiad, czynności samoobsługowe, ćwiczenia umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami |
1240 -1300 |
Czynności higieniczne, porządkowe, organizacyjne |
1300 -1400 |
Spacery po parku lub osiedlu, obserwowanie przyrody, zajęcia komunikacyjne, zdrowotne, zagadnienia społeczne i ekologiczne/ w przypadku złych warunków atmosferycznych zabawy w sali/. |
1400 -1415 |
Przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowo -higieniczne |
1415 -1430 |
Podwieczorek |
1430 -1700 |
Rozchodzenie się dzieci, zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, zajęcia o charakterze wychowawczym, zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, prace porządkowe |